hello hello baby

hur kan man tycka att det är kul och coolt att sitta och hänga på en skola eller utanför ica?vågar dom inte gå hem till varann eller?ååh jag får damp hahah......................................................................................

första skoldagen avklarad som det har stått på nästan allas statuser på fb idag -.- Kul att träffa klassen igen och alla andra,imorgon kommer det iaf en tjej från stockholm som ska börja i klassen,nyfikeeeeen ju.
Känner att mina ögon börjar blir trötta nu så ska nog måla naglarna och sen ligga i sängen och lyssna på music.

kan bjussa på en jätteeee fin bild på mig också bara för att jag är så snäll!


g'night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0