like a satellite

känns ju bra att jag har ätit stripes som har friteras med massa tvestjärtar typ,mums!alltså jag åt inte tvestjärtarna haha.Då vet vi ju iaf att det inte är så smart att ha fritösen ute på altanen.Tänkte fixa lite nachos nu med salsasås och gräddfil men magen är proppfull,det får helt enkelt bli imorgon istället!

vad har jag gjort idag då?vaknat,ica,frukost/lunch,stan,fixat garderoben,träning,dusch,ica igen,fixat kycklingfilé med stripes och bea sås mmmm mat. och nu ligger jag i soffan och ska kolla på paradise hotel danmark igen,har fortfarande typ 20 avsnitt som jag har missat :(.Så,nu vet ni vad jag har gjort idag!


JA,jag har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: victoria

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va gooooottttttt ;O

2010-08-05 @ 10:44:42
URL: http://gggunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0