så kan det gå

gjorde bort mig rejält idag på ica,hade packat klart en kasse och längst upp ligger det en glasburk,såklart ramlar den ner och och går sönder och jag tar bort glasen som hamnat på golvet och blir helt kladdig av oljan(salladsost) och ingen hjälper mig och han som satt i kassan sa ingenting eller gjorde något men sen var det en kvinna som ba: ska du inte hjälpa tjejen? efter 5154648 timmar kommer det en tjej med papper och hjälper mig.Haha det var iaf aspinsamt.

Dagen spenderades med kusinerna på månsan,badade hela tiden typ haha.
Förresten hittade Sabina minneskortet!den låg i diskmaskinen hahah.Diskmaskinen hade kört en omgång när den låg där i men den funkar fortfarande:d Nu har jag tappat bort minneskortet en gång till haha så ska leta reda på den nu hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0