Skolan kan bara gå och dö

Den här morgonen är fan den värsta nånsin. Gick upp typ tjugo över sju,stressade som vanligt, precis när jag ska cykla för att möta saskia dör batteriet på mobilen. När jag ska svänga ramlar jag med cykeln för de är så jävla halt. Slår i hakan och knät på marken, får damp men tar upp datan och allt och lägger tillbaka i korgen och cyklar vidare för jag skulle möta saskia och låna en tröja av henne. När jag kommer fram sätter jag på mobilen för att kolla hur mycket klockan är, då får jag ett sms av saskia där de står att hon glömde tröjan och att hon hade cyklat till skolan så då får jag ännu mer damp och får cykla tillbaka hem för att hämta en tröja för jag hade bara ett linne under jackan. Sen cyklade jag försiktigt till skolan och nu är jag här! eller hart vart här i nån timme. Har iaf ont i käken,har fått ett blåmärke på hakan,har ett sår på handen och har ont i knät. Kul att jag ska spela match ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, JAG DÖR!

2010-10-27 @ 23:20:04
URL: http://ssentimenti.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; haha, det hade jag velar sett, du måste ha sett ut som en strandad val ;D



kommer du inte ihåg? jag målade på hennes arm när hon skrämde oss

2010-10-28 @ 14:20:51
URL: http://ssentimenti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0