There is nothing we can do

Äntligen klar med novellanalysen, "älskar" känslan efter man har gjort färdigt en läxa en något sånt, man blir så himla stolt över sig då haha! Iaf så ligger jag just nu i sängen och lyssnar på musik fast kanske ska kolla på nån film istället eller nåt. Har även nästan packat klart allt inför helgen, förutom tandborste och sånt och några kläder som jag tvättade idag för dom var smutsiga.

Innan träningen åkte jag och syster till ica och köpte godis, köpte 11hg=79kr!!! menmen, om det suger på lägret tänker jag fan softa i sängen och proppa i mig godis även fast dom tvingar mig att va med dom och typ gå ut på upptäcksfärd! Haha nej men hoppas fan inte vi ska på världens upptäcksfärd för jag har bara converse med mig och dom kommer ju bli genomblöta isåfall :((

haha kul att varje inlägg har en bild på mig och saskia men jag har typ inte andra bilder förutom alla ego webcambilder på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0