MÅNDAG | 13.25

Alltså min lillebror är så dryg på morgonen. Han kommer in till mitt rum varje morgon vid typ 8-9 och trycker upp hans ansikte i mitt ansikte och säger, taktorn! Alltså traktorn, och då kommer han med min data och sätter sig brevid mig och säger taktorn hela tiden och då är jag tvungen att sätta på min data och sen gå in på svt och sen leta efter programmet "Stora Maskiner" Och sen imorse kom han in på mitt rum med en låda chokladbollar i och säger att jag ska öppna, haha så jävla dryg! Cyklade iaf till elljusspåret vid 12 och sprang 3 km, eller jag gick typ halva för att det va så jävla varmt och sen hade jag inte tagit bricanylen så hade lite svårt att andas. Kom hem vid typ 1 och nu ska jag nog ta en dusch och sen gå ut och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0