rip min mobil
Gud verkar inte vilja att jag ska ha en mobil överhuvudtaget, har tappat min mobil i ett saftglas, en ligger på botten i månsan och idag tappade jag min xperia i en brunn </33333 så ni som har smsat och inte fått nåt svar så vet ni nu varför, fast de är ändå ingen som smsar mig så spelar ingen roll! Alltså faaaaaaaan att allt ska hända mig, förresten började jag och saskia nästan att gråta idag på praon för vi skulle ner med as tunga och långa rör och vägen till hissen är minimal och typ som en labyrint och tillslut fick båda damp eftersom korridoren va så jävla liten så vi gick tillbaka med dom innan vi visste att vi två skulle få damp och när båda får de samtidigt är det fan inte okej! sen gick vi och köpte thaimat<33 och sen försökte vi med rören igen och då gick det äntligen, fast jag va as rädd i hissen för den vinglade när vi åkte ner haha. Och sen skulle vi plocka upp nå glasgrej som hade ramlat lite så såg inte jag att en av dom hade gått sönder så då skär jag mig i fingret och får gå till toan med andra handen under eftersom det droppade as mycket haha, alltså bra fredag<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0