22.23

Va hemma från skolan idag eftersom jag har blivit sjuk helt plötsligt. Duschade för lite mer än en timme sen och när jag schamponerade håret kände jag hur jag blev yr och illamående och såg nästan ingenting så då drog jag bort lite av draperiet för att få kall luft och då blir jag ännu mer yr och får lock för öronen och tänker att jag sköljer bort schampot och sen går jag ut. Sen när jag kom ut såg jag nästan ingenting så ropade till mamma att det kändes som att jag skulle svimma och så hörde hon inte så jag sa det en gång till och sen kommer jag ihåg att jag ramlar ihop och slår mig, fast vet inte vart jag slog mig eller med vad eftersom jag inte kommer ihåg, och sen kommer jag bara ihåg att jag satt i mammas famn och alla stod framför mig och sen kom Stefanie med saft till mig som jag skulle dricka och då blev det bättre. Va nog vätskebrist eftersom jag inte hade druckit något på hela dagen och bara sovit och ätit 2 mackor, men nu är det bättre iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0