23.14 | ONSDAG

As fräääääsch. Haha eller inte. Bilderna tog jag innan jag duschade om ni liksom ville veta de! Va ute på promenad med Victoria i 1 ½ timme. Stannade på ica och köpte en varsin mjukglass och sen gick vi till stan, förbi silvervallen och sen tillbaka hem. När vi va på väg till ica åkte de förbi två killar som va minst 19 år och när den andra killen åkte förbi oss kollar han bakåt på mig och glor och typ små ler mot mig as länge. Och ja ba EHHHHH VAD VILL DUU? haha åh nu fick jag damp igen, jag sa inte så men min blick menade nog så hoppas jag hahah. Blev iaf mycket prat om killar. Nu ska jag nog gå ner och äta glass och imorgon ska jag, mamma, Jim, Jairus och Sabina åka och bowla! Längesedan jag gjorde det så blir nog kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0