22.32 | tidsfördriv

 

FAKTA
Smeknamn: Micha, fast hatar det
Födelsedag: 26 Februari 96
Bor: Sala
Arbete: Går i skola jao

 

 

FAVORIT…
Färg: Svart
Plats: Sängen, tjejerna, filippinerna, laget
Drog: Ingenting tror jag!
Fordon: Cykel <33
Film: Har ingen favorit men The last song är grym
Djur: Inget
Affär: H&M typ
Serie: Desperate housewifes
Café: -
Skor: Mina converse

 

 

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Varje dag
Gnälla: Ja
Skrika: Varje dag där med haha
Sova: Jaa
Drömma mardrömmar: Har hänt några gånger
Drömma sexdrömmar: Haha nej
Försöka vara annorlunda:
Klä dig i svart: Ja
Ha sex: Nepp
Hata folk: Säger nog ofta att jag gör det, fast egentligen menar jag nog inte det haha
Lita på folk: Ja

 

 

NÄR…
Åt du senast: typ 2-3 timmar sen
Läste du en bok senast: Längesedan, kommer inte ens ihåg
Var du på konsert senast: Flera år sen, Kollade på Agnes med Emma haha
Köpte du något senast: I lördags
Kysste du någon senast: Några veckor sen
Svor du senast: Gjorde de på matchen
Sjöng du senast: När jag duschade haha
Klagade du senast: Nån timme sen
Är det sommar: Om någon månad hoppas jag

 

 

VEM…
Saknar du: Saknar många
Rörde dig sist: Jarre tror jag
Kysste dig sist: Daniel
Gjorde dig riktigt glad senast: Klaraa
Fick du sms från senast: Ingen aning :((( rip</3

 

 

HAR DU…
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Har nog typ "små" tvångstankar, måste alltid veta hur mycket klockan är när jag ska sova
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Ja, gjorde de förra lördagen!
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Hahah gör nog de varje dag
Bra självförtroende: Kanske inte bra, men hade mindre självförtroende förut
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: Nej, fick de när jag fyllde haha
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

 

 

HUR….
Går du: Rör på benen höhö
Fördriver du tiden: Går i skolan, är med tjejerna typ
Mycket pengar har du: Vet inte
Tjänar du pengar: -
Ofta diskar du: Någon gång i veckan
Ofta städar du: Inte så jätte ofta men mitt rum blir stökigt på en gång
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Myckettt, eller beror på vad det är

 

 

ÄR DU..
Förstående: ?
Öppensinnad: ?
Arrogant: Hoppas icke de
Osäker: Ibland
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är
Sentimental: ?
Pratglad: Eftersom hälften av de jag säger är ointressant för andra så jaaa, eller?


åh..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0