2011-04-05 | 23.41

 

1. Hur gammal är du om fem år?
20

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med igår?

Saskia

 

3. Hur lång är du?
1.76 cm typ

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Kommer icke ihåg

5. Vem ringde du senast?

Sabina

6. Vem ringde dig senast?

Mamma

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Haha men jaaa

 

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

 

10. När såg du senast din mamma?
En stund sen

 

 

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun

 

 

12. När vaknade du i dag?
Runt kvart över 8

 

 

13. Vilken är din favoritjulsång?
Julen är här!!

 

 

14. Vilken är din favoritplats?
Det finns många

 

15. Vilken plats föredrar du minst?

Dåliga platser

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Någonstans på jorden heheee

 

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Typ spöken haha

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

När jag och saskia tog kort när hon drack vatten efter träningen idag

 

19. Hur stor är din säng?
Dubbelsäng jao

 

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med, alltså inte jeans och allt haha. Sover med T-shirt

 

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3-5

 

23. Hur många landskap har du bott i?

1

 

24. Vilka städer har du bott i?
Sala

 

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

 

 

26. Är du social?
Ibland haha, de beror på

 

 

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's är jävligt gott

 

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Finns många!!

 

29. Tycker du om kinamat?
JAA<3333

 

 

30. Tycker du om kaffe?
Usch

 

 

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy, vatten, juice

 

32. Sover du på någon särskild sida?

Tycker bäst om att ligga mot en vägg

33. Kan du spela poker?

Nej

 

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ahh

 

35. Är du en beroendemänniska?

Vet inte haha, kanske

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Jao, Daniel

 

37. Vill du ha barn?
Ja

 

38. Kan du några andra språk än svenska?

Jaoo

 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja

 

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet

 

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, godis och sånt!

 

 

42. Äger du dyrbara smycken?
Tror faktiskt inte det

 

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate Housewives

 

 

44. Kan du rulla med tungan?
Nepp

 

 

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Saskia haha

 

 

46. Sover du med gosedjur?
Nej

 

47. Vad har du för ringsignal?

Till the world ends med brittan

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En t-shirt

 

 

50. Flirtar du mycket?
Gör jag?

 

 

51. Kan du byta olja på bilen?
Jag gör det varje dag, så ja

 

 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

 

 

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg

 

 

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

 

 

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

 

 

56. Dansar du i bilen?
Beror på vem jag åker med

 

 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix megapol

 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Varunamn eller vad det heter

 

59. När var du i kyrkan senast?
De va när vi skulle spela Sala open

 

 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ingen

 

 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Någon dag

 

 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Orkar inte tänka

 

 

63. Vad lyssnar du på just nu?
Till the world ends med brittan!

 

 

64. Har du varit med i tidningen?
jaoo

 

 

65. Vad är det konstigaste du ätit?
haj? nej jag vet inte riktigt

 

66. Vem såg dig naken senast?


67. Vad är det för färg på din tandborste?

Grön och vit

 

68. Hur imponerar man på dig?
stör mig på såna som ska försöka imponera på en haha

 

 

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Saskia, Evelina, Klara

 

 

70. Har du någon piercing?
3 i öronen

 

 

71. Din största vinst?

 

 

72. Civilstånd?
Singel

 

 

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, bloggar

 

 

74. Är du fåfäng?
Och det betyder?

 

 

75.  Ångrar du någonting du gjort?
jao

 

 

76. Hur gammal är din pappa?
47

 

 

77. Vilket är ditt drömjobb?
Har nog inte tänkt på mitt drömjobb än

 

 

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Jaaa

 

 

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Möss, katter och en get i fille som ingen av mina vänner tror på! haha

 

 

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Blir lätt rörd, har stora ärr på min mage från när jag spillde varmt tevatten när jag va mindre, har blivit hundbiten på mitt finger av en hundvalp när jag va i fille för typ 8 år sen

 

 

81. Svär du ofta?
Ja haha :(

 

 

82. Sverige när det är som bäst?
SOMMAREN

 

 

83. Kan du åka slalom?
Nepp

 

 

84. Vad har du ätit i dag?
Mat

 

 

85. Vad har du för utbildning?
Ingen än

 

 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Brösten tror jag haha..

 

 

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Typ allt

 

 

88. Vilken är din bästa egenskap?
Lätt min humor!! Nej men jag vet inte, inte lika blyg och osäker som jag va förut kanske?

 

 

89. Vilken är din sämsta egenskap?
vet inte, orkar inte tänka just nu

 

 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Inga!

 

 

91. Saknar du något?
Klart

 

 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja

 

 

93. Vad gör dig ledsen?
Finns massa grejer som kan göra min ledsen

 

 

94. Vad gör dig glad?
Finns massa grejer där med! Men tjejerna och sånt :)

 

 

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

 

 

96. Vad ska du göra i helgen?
Vet inte, har iaf hemma match på söndagen!

 

 

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Knasigaste? haha jaduu

 

 

98. Vad har du för laster?
Va?

 

 

99. Vem är din förebild?

 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

Stänga av datorn, borsta tänderna och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0