11 AUGUSTI

God morgon! Cevin åkte för en stund sen för han skulle jobba, ligger just nu i sängen, men ska alldeles strax gå upp och äta nåt och byta om för ska till stan klockan 12!
Igår åkte vi till moster och åt, kom hem vid nio. Vid halv 10 kom Cevin hit, vid 11 gick vi ut och träffade drall i spöregnet, kom in vid 12 och då satt vi och drack varm oboy! Eller han drack kall om ni ville veta :PPPP Somnade nån timme efter. Idaaag vaknade jag typ halv 10 av att Evelina ringde och ba, ojj väckte jag dig?? Och igår vaknade jag också vid 10 av att Cevin ligger och petar på min kind. Haha muppar!
Cevin hade tagit en hel sån där parkering till sin moppe som egentligen är till bilarna, och när han skulle hämta något hängde de en påse på hans moppe med en lapp i hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0