Thinking of you

Hade en trevlig kväll igår! Var hos Saskia och umgicks med tjejerna. Spelade spel, åt osv! Senare på kvällen kom drall och Cevin förbi. Kom hem vid halv tolv, gick och la mig vid 1 och låg och lyssnade på musik i 1 timme, sköönt. Sov ungefär 5 timmar inatt eftersom jag skulle va barnvakt imorse och Jairus vaknade kvart i 7 så då var jag tvungen att gå upp. Ligger i sängen nu och lyssnar på musik som vanligt haha, mamma jobbar och dom andra är på restaurangen, så får se om jag ska sova lite eller om jag ska kolla på film!
Tycker inte om kräftor så åt 500 kg sallad istället :PP
Vackert Michelle
Du som undrade vart bilden var tagen: Den är tagen på ett badställe som heter Sandviken! Eller tror de heter så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0