Alla hjärtans dag

Hahaha min morgon började inteeee bra. vaknar halv 8 och stressar. Sen står jag och väntar på saskia i 500år men sen visar det sig att hon redan va i skolan, fick damp och började cykla i -94858grader. Sen satt sabina där bak så det gick inte så speciellt fort att cykla. Och så smart som jag är cyklar jag utan vantar för jag hittade inte dom imorse så mina fingrar blev stelna och röda och vita på några ställen och tillslut får jag ingen känsel fast orkade inte bry mig för jag hade så jävla damp. Kommer till skolan och Sabina får låsa min cykel eftersom mina fingrar va stela. När jag kommer in i klassrummet börjar de bli varmt i mina händer och fyyyyyfan vad de stack till och sved. De gjorde så jävla ont så jag satt och grät hahaha. Pms och de där är fan ingen bra blandning alltså. Men nu är det iaf lite bättre fast har ont i mina tummar och jag känner hur ont det gör i fingrarna när jag skriver det här haha. Jaja, jag och Sabina fixade iaf tacos idag till mamma och dom och sen gjorde jag en asss god kladdkaka :) CAREBOX på allt de här :))))
Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag kolla på Means Girls 2, ska fråga Stefanie om hon vill kolla med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0