Cross your heart and follow me

Vilken natt alltså! Nu lät det som någonting annat hahah men jag spelade Sala Open inatt med sköna människor! Var vaken i 27 timmar utan att sova, låg och försökte flera gånger med det gick aldrig att somna så var skapligt trött på dom sista matcherna, men jag gjorde 2 mål iaf haha. Ångrar fett myckettt att jag inte tog med kameran :((( calle och några till spelade en match med kanindräkter och en pikachudräkt och sen tvingade alla i vårat lag att klara skulle döma en match med en kanindräkt, haha normala. Vi vann iaf hela cupen!:D Kom hem vid 12 och sov till 7, sköööööööööönt. Kul att jag slog med knytnäven på min kind för jag va så jävla arg på mig själv för en grej när vi va där så nu gör de ont där och de va lite svullet ett tag haha.
Snart ska mamma och Jim till mosters restaurang och Sabina sover hos en kompis så jag blir barnvakt själv, rolig lördag :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0