23.39

Kunde haft en roligare födelsedag, är fett uttråkad haha. Alla här är vuxna och sitter bara och pratar och dricker medans andra sjunger karaoke och spelar kort. Alltså inte typ finns i sjön haha utan dom spelar nåt fillespel om pengar. Så hela kvällen har jag gått upp och ner för trappan typ. lyssnat på musik, ätit, spelat jungle buzz och öppnat presenter. Fick en klocka, parfym, pengar, knästrumpor, kondomer (hahah) och sen ska mamma beställa mobilen som jag vill ha imorgon och sen ska jag få present från farmor och farfar, pappa och mina kusiner senare! Nu ska jag packa lite, ska nämligen till klaras pappa imorgon som bor utanför Falun(?) med Klara såklart haha och Saskia, men Evelina kunde inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0