21.09

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? - Tungan
2. Vara seriös eller oseriös? - Haha jag vet faktiskt inte, seriös tror jag.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grön
4. Brinna upp eller drunkna? - Inget..
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vänner
SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? - Klart jag gör!
2. Har du skolkat? - Hahaha räknas det om man inte orkade en lektion och gick ner med eve istället och frågade om vi kunde få en varsin morot?
3. Fanta eller cola? - Cola
4. Är du nyttig av dig? - Nej
OM MIG
1. Vad heter du? - Michelle
2. Syskon? - Sabina och Jairus
3. Vart bor du? - Sala
4. Hur många barn vill du ha? - Två 
5. Vill du gifta dig? - Ja
6. Humör just nu? - Trött
7. Sugen på just nu? - Ingenting
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Sjungit? - Ja
2. Blivit kramad? - Ja
3. Känt dig fånig? - Tror nog inte det
4. Saknat någon? - Jorå
5. Dansat galet? - Haha nej
6. klippt håret? - Nej
7. Gråtit? - Nej
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej
2. Har du en hund? - Nej
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Med någon
4. Tror du på spöken? - Ibland haha
5. Är du mörkrädd? - Ja
6. Är du morgonpigg? - Ibland
7. Vad vill du ha just nu? - Massa grejer
KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Jao
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Ja
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Tror nog det
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Svartsjuk har jag nog varit
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej
7. Har du varit på en blind-date? - Nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- Ja
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Tror inte det
11. Brukar du tänka på dina ex? - Alltså alla mina förhållanden har inte vart seriöst för jag va typ 10år men ah
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - ja, 3 stycken!
2. Är du ofta med dina vänner? - Jaoo
3. Vad brukar ni hitta på? - Softa, fetta, kolla på film osv.
4. Bästa minnet med nån vän?- Har många bra minnen med dom!
5. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - JAA
6. Vem vet mest om dig? - Saskia, Klara och Evelina
VEM I DIN KLASS
1. Har bäst sångröst? - Jonis har faktiskt bra sångröst!
2. Har bäst humor? - Haha Saskia 
3. Skulle du vilja hångla med? - Ingen
4. Är högljudast - Jag, Cevin och typ Jonis?
5. Skolkar mest? - Ingen typ
6. Är mest pluggis? - Sebastian och hans vänner skulle jag tro
ÖVRIGT
1. Hånglat i mer än tre minuter? - Har inte räknat tyvärr
2. Sovit i en annans säng? - Ja
3. Hånglat i regn? - Nej
4. Sovit naken? - Säkert när jag var liten
5. Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - Nej
6. Blivit tagen av polisen? - Nej
7. Smygit ut ur ditt hus? - Nej, eller tror inte det haha
8. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja 
9. Struntat i skolan för att göra något roligare? - Tror jag inte
OM DIG
1. Hur gammal är du? - 14, snart 15!
2. Hur lång är du? - Ungefär 1,77
3. Vart bor du? - Sala
4. Är du nöjd med ditt rum? - Nej
5. Villken är din riktiga hårfärg? Mörkbrun tror jag
6. Har du någon sjukdom? - Nej
7. Är dina föräldrar skilda? - Ja
8. Gillar du skolan? - älskar skolan <3333333
9. Hur svarar du i telefonen? - Hej det är michelle, och ibland hallå
9. Åt du senast? - Singoalla
10. Drack du senast?- Nån läsk
11. Har du på fötterna? - Strumpor
12. Gillar du mest hos dig själv? - Att jag är så jävla coooooooool
Kan bjuda på en sån där ful bild på mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0