HEJ JAG HAR TRÅKIGT | Visst du kan skratta och låtsas som ingenting men jag vet allt om dig för du har varit min

Namn - Michelle
Ögonfärg - Brun
Hårfärg - Brun/Svart?
Högerhänt/vänster - Vänsterhänt jao
Stjärntecken - Fisk!
Skostorlek - 41-42
Är dina föräldrar skilda - Ja
Sport - Innebandy
Helgdag- Fredag eller Lördag
Årstid - Sommar!!
HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Jaa
Blivit dissad - Haha ja
Skolkat - Japp
Sovit utomhus - Vet faktiskt inte
Använt droger - Nej
Retats - Ja
THIS OR THAT
Pepsi/cola - Cola
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/Nike - Vet icke, typ Adidas
Kinesiskt/mexikanskt - Kinesiskt
Mtv/vh1 - Mtv
SENASTE DU
Skrattade - Idag
Grät - Idag
Filmen du såg senast - Never say never!<333333333
Tuggade tuggummi - Ingen aning, några veckor sen kanske
Drog ett skämt - Inte idag iaf tror jag haha
Sjöng en sång - Idag
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Nej
Rökt - Neeej
Tagit droger - Aldrig
Kysst någon - Jaa
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Ja!
Bakat - Det också!
Falkenberg 2010

Kommentarer
Postat av: :@@@@@@

din ljugareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2011-06-25 @ 12:20:08
Postat av: Michelle

Haha va?

2011-06-25 @ 14:25:03
URL: http://llofgrenmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0