Tråkigt

Orkar inte att texten ska bli helt cp varje gång jag lägger in sån här grej haha


 

DIG
Hur lång är du? 1,73
Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte riktigt
Vad pluggar du? Slutar snart 8:an!
Har du långt hår? Haha nej
Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt?
Sminkar du dig? Sällan

Har du haft sex den senaste månaden? Nej

Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vinröda trosor

Har du kysst någon idag? Nej

FAMILJ

Bor dina föräldrar ihop? Nej

Vem är bäst mamma eller pappa? Båda är bäst på olika sätt

Hur många syskon har du? 1 lillasyster och 1 lillebror

Vad är det senaste du sa till din mamma? Men jaa

Hur många ställen har du bott på? 6

Vem i din familj stör du dig mest på? Vet intee

Vilken familjemedlem är snällast? Alla typ

När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Vet inteee

KOMPISAR

När va du senast med någon kompis? Idag

Vem sov du hos senast av dina kompisar? Klara

Har du kysst nån kompis? Vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan haha, alltså jag har ju inte kysst en tjejkompis..

Vem har du varit kompis med längst? Klara!

Vem känner dig bäst? Klara, Evelina och Saskia

Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej haha

Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Ah varje dag.. Men neej

VÅGAR DU

Skrika åt dina föräldrar? Ja

Klä dig annorlunda? Ibland

Vara dig själv? Jaa hahah..

Visa dig i bikini/badbyxor? Juppp

Pierca dig? Jao

Ha sex på en offentlig plats? Brukar inte direkt sitta och tänka på om jag vågar det så vet inte!

Vara omogen? Det är ju de jag är så ja? haha

Äta småkryp? Haha nej aldrig

DIVERSE

När tuggade du tuggummi senast? Nån vecka sen kanske

När va du på semester senast? Semester var det väl inte direkt men isåfall Januari!

Vilken färg är det på din tandborste? Kommer inte ihåg men vet iaf att några av färgerna är grönt och vitt

Är ditt hår tråkigt? Finns inget hår som är så tråkigt som mitt

Vem såg dig naken senast? -

Hur ofta duschar du? 1 per år

När ska du gå och lägga dig ikväll? Snart, ska bara kolla lite på dh innan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0