23.09

Skola imorgon, orkaaar inte. Hade ju match idag och smart som jag är hoppar jag upp från GOLVET tjugo minuter innan samlingen och fixade mig snabbt och gjorde två mackor sen gick jag ut och väntade på att saskias bil skulle komma. Matchen gick inget vidare. Förlorade mot vib men vi skyller på de hala golvet heheheh. Blev donken efter♥♥ kom hem vid 1 och sen sov jag 1 timme och vid halv 5 kom Daniel hit så vi kollade på film och så! Nu ska jag kolla grejer på ikea igen och imorgon ska vi till västerås och jag ska köpa grejerna till rummet och sen ska jag försöka få dom att köpa min mobil någon jävla gång så vi slipper göra de via internet! Godnatt.
Gissa vem som har cupcakes i kylskåpet dåååååååååååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0