damp

ALLTSÅ JAG FÅR DAN SERISÖT DAMPP. JAG ORKAR INTE. DE FUNKAR INTE ATT ÖVERFÖRA BILDERNA FRÅN KAMERAN TILL DATANNNNNNNNNNNNNNNNNN ÅHHHHHHHHHHHBN BNHAFSGHDDFHNFDGSGVWSGRFBSDFFSDGRGWEQWEGTHRJ:TFGUFXR.

Var tvungen att få "ur" mig det här jävlaaaaaaaaaaaa bajssssssss ¨åhnofjhkljklerg. Haha kanske märks att jag har damp eftersom min syster nyss kollade på mig och sa: asså damp. Kul att min u knapp lossnade nyss också fast det gör inget, den har redan lossnat ett par gånger!
Hade iaf en jätte trevlig kväll med alla tjejer! Vi åt tacos, åt efterrätt, kollade på film och åt chips och godis. Men eftersom kameran inte funkar som ni kanske märkt heheheeee så får ni bilder någon annan dag! Fick även mycket trevligt sällskap som följde med mig hela vägen hem :* Nu ska jag tvätta bort sminket och blablabla och sen lägga mig i sängen och fortsätta kolla på filmen med min syster som vi inte orkade se klart på igår! godnattttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0