20.18

Damerna vann igår för er som inte visste det. Sålde t-shirtar och var sargvakt, lyckades sälja 2 t-shirtar! wohoo.. Sargen fick vi fixa 500 gånger men det gick! Åkte till västerås vid halv tio och vi hade värsta planen på att köpa mat från spicy hot men det stängde 10 så vi hann inte, blev en tur till donken istället. Sen kollade vi på ps. i love you men jag somnade så såg inte hela :((</3 Jag, Klara och Saskia tog tåget till Sala halv 1 idag och när vi kom fram gick jag ner till stan och träffade mamma och alla där, åt pizza och fick pengar så köpte ett par leggings eftersom mina är helt jävla spårlöst borta (?) hårinpackning och en deo. Sen fick jag också ett halsband av Sabina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0