25 SEPTEMBER

Hejhejhejehejehehjejeh! Ligger i min säng just nu och deeegar! Hade träningsmatch igår ju som slutade 2-1 till oss, gjorde 1 mål och har fått en innebandyklubba under ögat så har ett blåmärke där nu haha.. Efter matchen gick jag ner på stan ett tag med Saskia, åkte hem till henne sen och åt maten vi köpte där. Åkte hem och duschade och så och kom tillbaka typ halv 8, umgicks med Lisa och Saskia och åt sjukt god mat och efterrätt med hennes och lisas familj! Kom hem vid 12 och la mig direkt i sängen, pratade i telefon i över 1 timme och sen sov jag :) Ska ner nu och äta och sen byta om, sen drar jag till idrottahallen och är matchvärd åt damernas hemmapremiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0